ForumHemsidanPresentationstråd 2017

Presentationstråd 2017

#0 2017-01-05 10:59
Caniggia11

Administratör

Här kan man som ny eller gammal presentera sig.

Tidigare presentationstrådar.
2011-2014 - http://manualpes.com/forums/thread/19603/
2006-2008 - http://manualpes.com/forums/thread/837/1/#837

Caniggia kallas då jag, 35 år gammal och kommer nog att hålla på med PES fram till pensionen. Det är så jävla skoj att spela en match, och en till, och en till och eftersom man är singel så finns det tid. Jag jobbar även som community manager med ett annat fotbollsspel kallat Sociable Soccer vilket är ett av mina två jobb på 50%. Sociable Soccer är ett arkadspel och PES är ju simulering av riktig fotboll så jag tycker inte det blir en jobbrelaterad konflikt.

PES-Ligan är en hobby som jag hållt igång sedan jag slutade på Konami 2011.

Annars är jag ganska avslappnad som person och har ett brett socialt nätverk i min stad och internationellt. Reser mycket med jobb och har tänkt att jag ska till Karibien och ligga under några palmer på stranden det här året. Det var nog allt.

Tjingeling!
#1 2017-01-05 16:21
dempvae88

Dennis, 28 år, gillar mysiga strandpromenader och mysiga hemmakvällar (krogsvängar uppskattas också, men inte alltför ofta). Jag söker dig som är redo för något seriöst och som har "lekt klart". Jag har stabil ekonomi och äger en bostadsrätt, det är bara för dig att flytta in.

Oj, nu skrev jag visst på fel hemsida. Trodde jag var inne på russianwifes.com.

Jag gillar PES, nä, jag älskar PES. Finns väl egentligen bara ett spel som man lagt ner så mycket hjärta och tid på under åren för som PES och det är football manager. Efter ha varit ruskigt besviken och arg på Konami under 2016 års version är nu dom nu verkligen tillbaka med en upplaga som kan.. faktiskt .. vara det bästa fotbollsspel som skapats.

PESligan tillför något extra till denna spelupplevelse, att få dela detta magnifikar spel med likasinnade från Sverige, och dessutom genom att tävla berikar verkligen, istället för att få möta randoms från Khirgistan med 1 "plupp" i ping.

Vet inte på om jag ska gå in på vem jag är privat, vore inte säkert. varken för dig eller mig.
#2 2017-01-29 17:42
AtbinVali

Behöver ingen presentation. Alla vet vem Atbin Vali är.

Skriv svar

Du måste vara inloggad för att skriva inlägg.

Senaste inläggen