ForumHemsidanPresentationstråd 2011->

Presentationstråd 2011->

#0 2011-11-05 20:02
Caniggia11

Administratör

Okej here we go. Presentera er gärna för de andra medlemmarna.

Jag heter egentligen Gustav, är 30år gammal, men i PES-mun är jag känd som Caniggia. Bor i Helsingborg och är fr.o.m idag ett av de fans av HIF som har tre svenska titlar för första gången på en säsong i Sverige.

Började min PES-karriär för 16 jävligt långa år sedan med spelet Perfect Eleven. Detta spelades på Super Nintendo med backupmaskin där vi laddat hem spelet från japansk BBS (om någon vet vad det är).

I den japanska versionen (ja hela spelet var på japanska) kunde man editera namnen och spara dem vilket man inte kunde i den europeiska versionen. Därmed gjorde jag min första uppdatering genom att lägga till alla rätta namn för VM lagen och körde alltså med Brollan och company i spelet runt 1995.

Efter det gick åren och vi spolar fram tills 2005, 10 år senare. Jag släpper en uppdatering till PES 5 med hela allsvenskan och det uppmärksammar fotbollstidningen Offside och Konami som vill göra ett event med den på derby mellan AIK och Djurgården. Pang, jag har foten inne i Konami och även när kontoret la ner i Stockholm så ville tyskarna ha kvar mig som ansvarig för PES LEAGUE. Jag har, och jobbar för, att alla länder Norden ska få ha sina platser till VM-slutspelet i PES och att vi ska få ha dessa platser kvar. Detta är ingen självklarhet då vi säljer skitdåligt i jämförelse med i princip alla andra länder i Europa på pes-scenen.

That's the story morning glory.
#1 2011-11-08 20:48
qwas_fenomeno

Okej. Eftersom att jag har tråkigt just nu så skriver jag väl en presentation. Den blir nog ganska lång :D

Mitt namn är Emanuel och jag är bosatt i Stockholm. Än så länge bara 17 år fyllda har jag alltså en tid kvar i skolan. Jag har alltid varit intresserad av fotboll och spelade fram tills kanske tre år sedan. Men fotbollsintresset finns kvar och jag ser numera på en hel del fotboll på fritiden. På hemmaplan ser jag så många Bajen matcher jag kan, men ute i Europa så har jag inget lag som jag gillar eller följer stenhårt. Mer av veckans match som gäller. Men trots det så gillar jag ändå Bayern München och Arsenal. Hmm. Så formulerade jag mig för otydlighetens skull.

Nåväl. Min PES-historia började i och med PES 4. Jag uppskattade det mycket mer än FIFA och lirade regelbundet. De kommande spelen spelades också flitigt, även om jag på den här tiden var en riktig sopa på spelet. Online hade jag (om jag minns rätt…) en rating omkring blygsamma 400 – sträcket… Nåväl tiderna förändrades, vi flyttade och jag fortsatte att lira alla nya PES spel som släpptes. I 2010 års version var det första gången jag spelade online på det ”nya” formatet 360. Det gick bättre än några år tidigare och jag kunde nosa kring 600 sträcket åtminstone. Och när vi har nått så här långt i historien kan jag säga att offline lirandet har lyst helt med sin frånvaro.

Efter två tre månader slutade jag dock och återupptog inte spelandet förrän 2011 års version släpptes. Och då spelade jag rejält. Till en början spelad jag, liksom alla andra…, med Barcelona och nådde ett flertal framgångar. Jag nådde flera ”framgångar”, som att vinna Champions League online på andra försöket och ligga på en rating runt 600-650. Efter ett tag tröttnade jag dock och försökte mig på det här nya Master League Online. Eftersom alla andra bra bara spelade med Messi o:co så tröttnade jag så småningom på det också. Då kom jag på den geniala iden att lira med sämre lag. Efter att ha sett VM turneringen sommaren innan så var jag ett stort fan av det japanska landslaget. Så dem började jag alltså lira med. Efter att i början ha släppt in oerhört många mål insåg jag att en fembackslinje var det enda rätta. Och resultaten vände då åt rätt håll. Jag avancerade i onlinerankingen och nådde nya höjder. Så pass höga höjder att jag en gång förevigade min profil ^^. ( http://imageshack.us/photo/my-images/403/img201105... ). Men jag nådde faktiskt ännu ”högre” senare. Hursomhelst släppte Microsoft en patch nån gång mot sommaren. Det innebar att stygga jag inte kunde lira mitt hembrända spel längre. Så boxen fick vila ett halvår innan det var dags för att uppdatera den. Men om ni nu tror att jag är osympatisk som tankar Konamis fotbollsspel måste jag påpeka att jag köper PC versionen varje år. Lagligt. På sommaren förvandlades Japan i boxen till att jag drog till Japan. Och det var, hör och häpna, ännu roligare än att lira med dem.

Så till årets version. Och eftersom den sagan nyss har börjat så får jag väl säga: framgångsrik fortsättning följer!

Oj herregud vad långt det blev!
#2 2011-11-08 22:13
Caniggia11

Administratör

Kanonpresentation! :) Tack för det Qwas. Det räcker med Bajen som favoritlag. Det är ju ändå ens hemmalag som gäller när det kommer till kritan.
#3 2011-11-08 23:01
qwas_fenomeno

Caniggia11 skrev:Kanonpresentation! :) Tack för det Qwas. Det räcker med Bajen som favoritlag. Det är ju ändå ens hemmalag som gäller när det kommer till kritan.

Haha, jo det är ju det som är på liv och död..

Men jag gillar fortfarande Bayern och Arsenal, så deras matcher prioriteras! Och när jag var i London förra veckan så besökte jag faktiskt Emirate's när de spelade mot Marseille. Urkass match förvisso, men vem kunde veta det på förhand? (Men jag måste ändå påpeka min bitterhet i och med att de smällde in fem mot Chelsea några dagar tidigare, och att jag hade valt den matchen om den inte var lite dyrare...)

Men livet går vidare i alla fall :) För Arsenal är ju inte på liv och död.
#4 2012-09-26 13:15
zyrien

BUMP!
#5 2012-09-26 13:38
AtbinVali

Tjena! Mitt namn är Atbin Vali och jag nickar Ackee, ganska logiskt varför :) Är 21 år gammal och pluggar förvaltningsprogrammet på Göteborgs Universitet, där jag trivs enormt bra.

Spelar mycket fotboll, ca 3-5 gånger i veckan, detta i klubben Bergums IF som ligger i division 5a. Håller inte på något lag i Allsvenskan, dock så glädjer jag mig givetvis åt om Göteborgslagen presterar bra! Det lag som jag håller på är Lazio, vilket kan spåras ända ner till jag var väldigt liten, då min första fotbollsmatch som jag kollade på var Lazio, blev kär direkt och är det än idag!

Min peskarriär har jag beslutat att ta upp igen, jag ska i alla fall ge PES 2013 en chans, även om jag fortfarande föredrar FIFA. Har sedan tidigare spelat i Pesligan, så några kommer känna igen mig. Har la varit blandade framgångar, men som bäst var jag i PES 2009, då jag lyckades vinna divsion 1, alltid något! Nu är ju en riktig noob i PES, kommer säkerligen gå åt helvete, men jag ska försöka mitt bästa med att ge er en tuff match!

Vi ses i ligaspelet och chatten! :D

Bästa hälsningar; Atbin Vali
#6 2012-09-27 18:08
Le Chef

Tjenare mitt namn är Erik är 25 år och bosatt i Sthlm.

Har en hund, en katt och en flickvän, jobbar som kock och har gjort det i snart 10år, jag började spela PES 2011, pga att jag för tillfället då bodde i göteborg som förmodligen är Sverigers skithål.

Nu är man hemma igen i sina grönvita kvarter men likt förbaskat är man även kvar på pesligan, vilket jag kanske inte trodde när allt blev klart med flytten, men finns en del roliga personligheter här inne och många tjurskallar vilket gör det hela till mycket mer seriöst än vad det egentligen är, men det är kul och det är väl mycket av den anledning som får en sån här sida rullande, givetvis ska mycket cred även tilldelas Caniggia och Zyrien som gör ett kanonjobb med sidan och lägger ner mycket av sin fritid på det.

Jag är ingen bra peslirare och har aldrig målat upp mig som någon heller, inte den som sitter och tränar flera timmar i sträck, eller förhandsbokar det direkt, men ska försöka knäppa så många av er på fingrarna som möjligt så hoppas jag att vi alla kan njuta av ett förbaskat roligt spel.

Skål för Bajen!
#7 2012-09-27 19:26
zyrien

Får väl också köra en presentation!

Hej allihopa! Mitt namn är Robin, jag är 23 år och bor i Umeå.
Bor just nu helt ensam i min fina tvåa tillsammans med mina tv-apparater, tvspel och datorer.

Jag kom i kontakt med PES för första gången kring 2004/2005, då laddade jag hem spelet och lirade över nätet mot en riktigt CS kändis Grims(2easy, team9 osv.). Jag blev helt frälst av spelet och kunde bara inte sluta spela, på den tiden var det ju mest FIFA som man hade hört talas om men det bleknade riktigt fort efter jag spelat PES. Jag satt och spelade PES4 ganska länge mot datorn. Sen i Oktober 2005 när Konami släppte PES5 så drog jag ner på stan, köpte mig spelet och en handkontroll och satt och spelade riktigt mycket. Tillslut blev jag relativt less att spela mot datorn och började leta efter fler som spelade detta fantastiska spel. Jag hittade då en liga som Conigol hade satt upp med 20-30 andra svenskar. Det var väl egentligen här startskottet gick för min PES förälskelse, att möta andra på nätet och spela i en liga var så fantastisk kul. Vi spelade våra matcher genom ett forum där Conigol postade tabeller, matcher, statistik.

Sedan kring sommaren 2006 så fick Conigol nys om att Mswenson och Niggepeh skulle fixa en hemsida så man kunde spela ligaspel med automatiskt uppdaterade tabeller, skriva in resultat, ha ett forum och allt det där. Och naturligtvis så var ju det något som lät riktigt bra när vi själv använde ett forum för att rapportera resultat som var ganska jobbigt. Tillslut blev det alltså PESLIGAN som Mswenson och Niggepeh skapade. Vi var inte supermånga som spelade dom första säsongerna på PES5, jag tror vi var kring 30st endast.

Sedan när PES6 kom ut så växte pesligan kopiöst, som mest hade vi nio stycken divisioner och över 130st deltagare, vilket var helt fantastiskt. När vi var så pass många i ligan så fanns det naturligtvis riktigt bra PES spelare här på sidan också, som Sam, Ulf, Alexx, Hella, guZ, jakobl, jazze, Miletoo_86, assyriska84 etc.

Jag spenderade hela min PES6 karriär här på pesligan med att försöka avancera till Division 1, men jag lyckades aldrig. Jag kom som bäst på 5:e plats tre eller fyra gånger, ganska surt. :)

Sedan när PES 2008 kom, så dog mitt PES intresse helt och hållet. Nog för att spelet var helt värdelöst, men det gick inte ens att spela online. Jag tror inte ens Konami fixade onlinedelen i PES 2008, vilket var riktigt tråkigt. Något år efter Konamis plattfall med PES 2008 så lades pesligan ner, vilket var tråkigt, men spelet var helt enkelt riktigt värdelöst.

Sommaren 2011 kontaktade jag Caniggia och kollade om han kände Mswenson eller Niggepeh så vi kanske kunde starta upp PES-Ligan igen, och som tur var hade Caniggia kvar sidan på hårddisken!

Och här är vi nu :) Jag ser fram emot att starta ligorna på PES 2013, då spelet har fått sig ett enormt lyft. Jag hoppas vi blir ännu fler detta år!

Det kanske blev mycket om PES-Ligan, men det är en stor del av min peskarriär iallafall!

Vi ses på chatten!
#8 2012-09-28 22:23
Folswedenogge

Tja! Väldigt roligt o läsa era presentationer! Jag heter Oskar Hemby, 22 år, bor i Malmö och är en av dem största fotbollsnördarna som finns. Jag följer premierleague till minsta detalj, spelar fotbollsspel konstant och satsar även på en egen karriär inom fotbollen som är lite fördröjd tack vare min stora skadebenägenhet. Det absolut första fotbollsspet jag spelade var fifa 98 då man kunde lira inomhus vilket jag lirade varje dag såfort jag kom hem från skolan. 3 år senare hade min polare fått ett japanskt fotbollsspel, PES 1 hette det. Jag tänkte omg fan va coolt, testade det en gång sen var det byebye fifa och välkommen PES! Köpte varenda version av PES spelen, jag är tyvärr väldigt bortskämd tack vare min mamma som är arbetsnarkoman och samtidigt väldigt generös (bra kombo) så jag fick alla spel jag ville ha, hon köpte fighting spel, bilspel osv men dem åkte på hyllan direkt, det var fotbollsspel som gällde, nästan so en sjukdom. Varenda polare jag tog hem och utmanade piskade jag, alltid, så 2007 när PES 6 kom ut fick jag höra att pesligan fanns, köpte pc versionen och började klättra i divisionerna, från div 3 med Tevez och West han till avslutningsvis fjärdeplats i div 1 med tjockeronaldo och real Madrid. Efter detta kom flopppesspelen år efter år, jag gick över till fifa men visste inte om att där fanns några ligor så körde offline, enda tills för 3 månader sedan då jag märkte att det fanns en fifaliga efter att ha vunnit en stor fifa 12 turnering i Linköping men då var det för sent, för nu har jag testat PES och vet ni vad? PES is back, and so is Oskii! Ser fram emot att få en härlig säsong med er grabbar, ni är min familj nu!
#9 2012-09-29 21:41
Ahlfaa19

Walla! , får väl också köra en presentation ! Jag heter Johan Ahlf, 17 år, 18 i februari. Bor i norrköping och mitt liv är fotboll ! kan aldrig släppa ifrån mig fotbollen inte ens hemma då pärona lackar att ja skjuter ner saker från höger och vänster haha, Jag brinner för 3 lag , Aik Barcelona och liverpool. har hållt på dom 3 lagen sen jag var liten... jag gillar verkligen inte att förlora , då tar det hus i helvete ! runt 06-07 Hade jag xbox men spelade knappt något på de ,så de låg och damma, efter något/några år så sa polarna åt mig o skaffa ps3 så gjorde det.. köpte dirket fifa eftersom jag gillade det då , sen så var jag hemma hos min Polare Rasmus95 och hade ju självklart pes, så han visade mig va de va och hur man spelade .. jag tyckte att det var svårt eftersom på fifa kan till och med en 4 åring spela (det är enkelt med fifa) så aa vi fortsatte o lira o lira till slut börja jag gilla det eftersom jag fick in några må på honom men ändå vann han hela tiden , på den biten har ja sedan dess spelat pes, och tyckt att det var mer roligt och det krävde en hel del skills! Rasmus spelade några matcher hemma hos mig på pesligan kommer jag ihåg , han vann någon match mot proffset asscandy, han vart skit glad osv.. och jag vart väldigt väldigt imponerad utav asscandys spel , han var givetvis barca, när han spela var det som att titta på barca på tvn så bra lirade han, aja .. rasmus visade mig pesligan och jag testade spela pes 12 säsong 4 här på pesligan gick ingen vidare dom första 2 säsongerna. NU TAGGAR JAG BARA TILLS LIGORNA SKALL SÄTTAS IGÅNG PÅ PES 13 !! självklart ska även caniggia11 och zyrien ska ha skit mycket cred för sitt kanonjobb med hemsidan dom är riktiga legender ! Då tackar jag väl för mig !
#10 2012-10-03 11:06
Mounish.

Kul, riktigt kul med en presentationstråd.. då får man en klarare bild över vem det man är man vill strypa på andra sidan skärmen =).

Mitt namn är Mounir, fyller snart 27 år och är född & uppväxt i Sthlm.
Jag andas, lever och dör för fotbollen, en passion som gett mig oerhört mycket under årens gång. Är ett fotbollsfreak utöver det vanliga, vilket lett till att man även spelat alla olika fotbollsspel ett otaligt många timmar, tänk om man lagt den tiden på riktig fotboll?
Då hade man garanterat haft en fördel gentemot sina konkurrenter =). Spelar själv fotboll ca 3-4 ggr i veckan.

Jag började lira PES när jag var 10 år gammal, på den tiden International Superstar Soccer på NIntendo 64 med legenderna Alejo och co. En skottfint och målvakten var uppe på läktaren =D..
Ett fantastiskt spel som fick mig att fastna totalt.
(Hade FIFA spelen också, men det var inte mycket att hurra för.. det sista FIFA spelet jag satte min tid och energi på var FIFA 98 med inomhusplanen.)
Jag införskaffade mig alla ISS spel, och tillsammans med min lillebror så slaktade vi systemet.
Varje tillfälle som gavs så spelade vi och det var utan tvekan den bästa motståndaren jag kunde ha. Utan hans motstånd hade jag inte haft den utveckling och besatthet som jag hade vilket ledde till att man vann SM 2004, helvete va länge sen :D!

ISS blev Pro Evolution Soccer och till en början så lämnade jag spelet. Det första PES spelet som kom ut spelade jag kanske 1 gång, tyckte det var SKIT tråkigt.
Köpte dock det andra spelet, och glöden till PES kom tillbaka.
Inom PES 3 kom min "största" och enda framgång i min "PES karriär" då jag vann det då så kallade SM kvalet som tog mig till att spela Electronic Sports World Cup (ESWC) i Frankrike. En stor grej för mig, då 18 år. Men samtidigt som jag fick åka dit på det så kallade VM slutspelet, så försvann en glöd och passion från mig... Det var inte samma sak att spela ett VM i Frankrike som att spela mot lillebrorsan eller vännerna hemma i Nacka, vilket tog ifrån mig vinnarmentaliteten som jag innan vinsten hade. Innan turneringen var jag likt en robot, maskin och fullkomligen slaktade mina motståndare. Hade det där psyket där man leder med 2-0 och bara fortsatte att göra mål, men det försvann. Varför? Joo, för att för mig är spelandet inte bara ett gaymande där du ska vinna.. utan ska det vinnas så ska det göras med stil. Jag har ett bra passningsspel och är väldigt teknisk, har alltid gillat att göra det snygga före det effektiva (vilket många gånger har varit min akilleshäl). Men det är min filosofi, jag går inte in i en match för att endast vinna.. man ska vinna med stil!
Det gick inte så bra i ESWC, hamnade 4 i mina grupp (6 deltagare) men åkte hem med en stor portion erfarenhet rikare.

Var med i två SM slutspel till och i PES 5 förlorade jag mot den otroligt duktige Sam i kvartsfinalen. (En otrolig spelare, glömmer aldrig den matchen då han gjorde grejer jag aldrig tidigare sett). Där bestämde jag mig att aldrig mer lira sådana här kval och lämnade över ansvaret till min lillebror Mehaarja. En ännu bättre spelare än mig som många här på sidan säkerligen har mött. Han var en utav de bättre i PES6 pesleague och har också skördat framgångar inom SM, tror att han tog sig till kvart/semifinal 2008 =/.
Sedan dess har det självklart blivit EN HEL DEL PES. Lirar i princip bara offline då online läget har sugit, men det har blivit en aningen bättre till den här upplagan och därför ger vi det en chans =). Det senaste spelet hann jag knappt spela då mitt PS3 dog precis när jag stoppade in det då helt nya spelet. Ett tecken som fick mig att helt avstå från gaymandet förra året. Nu är jag dock tillbaka, har blivit inspirerade och motiverad utav mina boyz här i hooden som alla är taggade inför det kommande online spelandet.
Vi är en stor krets här som ENDAST spelar PES, oavsett hur dåligt spelet har varit har vi aldrig övergivit våra PES gudar och till det här spelet har vi blivit "seriösa" igen och ska visa hela PES Sverige vilken kommun som innehar de största talangerna, spelarna och visionärerna.
Vi brukar vid något/några tillfällen per år även arrangera OFFLINE PES turneringar där vinnaren går hem med någon tusenlapp, om det skulle finnas intresse så är det bara att hojta till om du bor i närheten och vill vara med.

Nu är jag tillbaka där jag hör hemma, och den här vintern kommer att bli riktigt intressant med PES i fokus. Målet är självklart att vinna över Sam, Barzangi och EAGM84 och alla ni andra, och sätta Sverige på kartan vad gäller Pro Evolution Soccer.
Men så att ni alla har ett litet försprång, jag ska välja som den 29 spelaren vilket förmodligen ger mig ett lag likt Palermo, Udinese eller Benfica..
Akta er för Micolli, Di Natale eller Aimar, kan gå RIKTIGT JÄVLA SNABBT! =).

På återseende..

DAI DAI DAI!

TOPP 3 PES SPELARE (ALLA SPEL)
Adriano (PES 6)
Ronaldo (ISS år 99)
Roberto Carlos (PES3)
#11 2012-10-03 11:27
zyrien

Skön presentation Mounish! Och bjud in få in brorsan på pesligan igen!;-)
#12 2012-10-04 00:22
zyrien

Många nya medlemmar här, skulle vara sjukt kul om fler kunde presentera sig :)
#13 2012-10-04 10:23
macivonne

Svart kort
Tjena, såg inte tråden förrän nu. Presenterade mig lite kort på ligakommentarerna men kan väl utöka lite även här.
Adam heter jag. 31 år med fru och två söta barn.
Född i uppvuxen i Göteborg.
Jobbar inom IT, programvarutest.

Spelade mycket fotboll som ung. Skada satte stopp för min passion i övre tonåren. Men spelade faktiskt med/mot Zlatan, Elmander, Källström, Hysén och såna snubbar i pojk/junior-allsvenskan.

Har aldrig varit den stora fotbollssupportern. Älskade att utöva sporten mer.
Dränkte mina sorger för fotbollen i gitarrspelande istället. Det blev min nästa passion. Spelar klassiskt/spanskt/flamenco.
Var i Madrid en hel del för att lära mig av en riktig maestro.

Har spelat PES i 2 år. Testade lite ISS för ca 10 år sen, men det räknar jag inte med i min "PES-karriär".
Blev introducerad av en polare till PES 2010, köpte den men insåg att PES 2011 redan fanns ute då ;) Ingen koll :) Men glad blev jag för online var katastrof på 2010.an. Fan va det laggade och enkla scriptade mål med inlägg o skott.
Tyckte inte 2011:an heller var så bra fotbollssimulator, men jag spelade för det var kul att lira offline med polarna.
Sedan råkade jag träffa en ungrare online på en rankingmatch. (Mina föräldrar är från Ungern så jag kan prata flytande). Han bjöd in mig i en ungersk online community och där fastnade jag och har sedan dess blivit riktigt PESifierad. Har vart 2 riktigt roliga år med dom. Träffat många av dom IRL förra året då de arrangerade ett offline party i Ungern. Riktigt kul.
Även fått 2-3 riktigt nära vänner som jag faktiskt har kontakt med dagligen så det har verkligen varit givande.

Första året var jag mittenlag, andra året hamnade jag oftast på pallen men har aldrig lyckats vinna någon titel.
Deras sätt att spela ligor o kuper påminner lite om det som pågår här, men skiljer sig en aning. Dessuotom har de ingen flashig hemsida som denna, utan får nöja sig med ett enkelt forum.

Hur hamnade jag här då?
Jo jag råkade möta Caniggia på Facebook förra året. Kommer int eihåg hur. Men jag har vetat om Er existens sedan länge nu fast aldrig känt att jag har tid eller rikgtigt sug att lära känna o spela med en ny community. Den tiden hade jag precis fått nytt jobb och vi väntade barn så det var mycket.
Men nu är jag väldigt nyfiken på Er. Skall bli riktigt kul o ser fram emot att få spela mer Er oxå.

Föredrar att spela med mittenlag, typ Europa League standard. Men inte så kul om den andra kör Barca.
Tycker det är komiskt online när man rankar. Jag väljer snabbt Marseille, Porto eller nåt i den stilen. Så ser man killen 8/10 ggr väljer Barca.
OK att man tycker om ett lag o kör med den. Men va fan!!! Så jävla tråkigt bara med spelare som springer runt med Messi o Sanchez o stressar. Självklart kan man spela roliga matcher även med toplagen. Och man måste faktiskt respektera att alla är olika.

Jag är mer typen som tycker om att bygga upp spelet, passa runt bollen lite o försöka få till lite joga bonito. Oftast går jag inte ens för vinst i flrsta hand. Utan spelar för att ha kul. Förra året tex var det ju så enkelt att chippa en bollen vid frilägen. Men jag "tröttnade" på det, så varje gång när jag kom i frilägen testade jag nåt annat :) Även om jag låg under :) Sån är jag bara.. .lite vrickad kan man kanske säga.

Ok känner att det räcker för min del. Ni har väl fått en någorlunda bra bild av mig nu när jag presenterat mig lite mer.

Ja just d. I helgen klippte jag ihop en video med mitt gångna PES-år. Ta gärna en titt på den. Fick med en del sköna baljor :)
http://www.youtube.com/watch?v=yLgQNt4Jmxs
#14 2012-10-04 14:59
Mounish.

Rolig presentation Macivonne =), ska bli kul att lira mot dig!
#15 2012-10-04 15:29
macivonne

Svart kort
Tackar.
Glömde förresten att förklara mitt nick "macivonne"

Maci är mitt ungerska smeknamn som jag hetat inom familjen och ungerska vänner. Betyder nalle på svenska, så jäääävligt sexigt o manligt :) Därför avataren oxå :)

Förresten Mounish, har du lagt märke till att vår utstyrsel är väldigt lik :) Bara det att jag har en ros att charma med oxå, och en gitarr. Men vem vet... jag kanske har en AK-47 därinne o helt plötsligt drar fram den som Antonio Banderas i Desperado :)

Min fru heter Ivonne. Och när vi köpte PS3-an då den var ny (ingen av oss var stora gamers) så hittade vi på ett gemensamt PS-id.
Därutav macivonne
Så nu vet ni det oxå.
#16 2012-10-04 15:44
Barzangi

Kul läsning Maci :)

En sista sak får du dock gärna redogöra.. jag får iaf inte ihop det...

Favoritlag: Real Madrid
Favoritspelare: Xavi
????
#17 2012-10-04 16:05
macivonne

Svart kort
Hehehehe... ja dt kanske svider i den klubtrognes hjärta när man ser sånt :)
Men som jag beskrev innan, jag är mer tagen av fotbollen i sig, sporten, utövandet, konsten.
Inte klubbarna, troheten, supportergrejen...

Real är det självklara valet eftersom jag varit mycket i Madrid, har släkt som bor där och den störste genom tiderna, Ronaldo (den riktiga) spelade där.

Xavi är ju bara den mest geniale mittfältaren som finns... så e d ba´ :) Tyvärr har la´ även han sett sina bästa dagar...
#18 2012-10-04 17:06
Mounish.

Haha, verkligen. Det är kanske det viktigaste här inne, nämligen vilken avatar man har =). Den med den charmigaste drar nog flest åskådare =).

Bra förklarat Maci =). Xavi är utan tvekan den mest geniala mittfältaren just nu, tråkigt att hans tid snart är över..
#19 2012-10-04 19:11
Ahlfaa19

Thiago blir hans ersättare ! han kommer bli en ruskigt bra lirare !

Skriv svar

Du måste vara inloggad för att skriva inlägg.

Senaste inläggen